Ćwiczenia z gumą

Fitness
Ocena artykułu: 4.4/5 (53 głosów)
Aby wytrenować całe ciało, nie jest Ci potrzebna siłownia.
Ćwiczenia z gumą


Guma do ćwiczeń to uniwersalny sposób na wzmocnienie mięśni - można je stosować zarówno w fitnesie, jak i przy rehabilitacji. Bez problemu zastąpisz nią ciężarki.

Jak wybrać odpowiednią gumę do ćwiczeń?
Kolor gumy oznacza jej stopień elastyczności - na początek warto wybrać gumę, która wymaga mniejszego wysiłku. To bardzo dobre rozwiązanie dla osób, którym już nie wystarcza zwykły trening z ciężarem swojego ciała, a nie chcą wydawać pieniędzy na siłownię. Z ćwiczeń z gumą korzystają bardzo często panie. To także sposób na lepsze wyniki w sportach siłowych - opór, który trzeba pokonać w czasie ćwiczenia jest zupełnie inny, niż gdy leżymy na ławeczce, co wpływa na urozmaicenie ćwiczenia.

Z gumą można wykonywać mnóstwo ćwiczeń we wszystkich pozycjach. Wpływają one na modelowanie sylwetki, ramion, nóg i pośladków. Bardzo ciekawą opcją jest przywiązanie gumy do ściany i jednej z kończyn i następnie wykonywanie różnych ćwiczeń.
Dużą zaletą gumy jest to, że wykonujesz z nią ćwiczenia symetryczne - w jednym czasie ćwiczysz prawą i lewą kończynę.



Napisz komentarz

Jeżeli nie chcesz przepisywać kodu z obrazka zaloguj się lub zarejestruj.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.