Pablo
12 postów
Mężczyzna
Bydgoszcz
Napisano: 2015-10-29 10:39
Kiedy trenujemy ,bardzo ważna jest dieta - wiadomo. Zapotrzebowanie ne energię u kobiety ćwiczącej intensywnie wynosi około 2500 kcal, u mężczyzn nawet 3400 kcal.
Jak wygląda dieta białkowa na masę?
Niektórzy zalecają przy intensywnych treningach drastycznie podnieść ilość spożywanego białka, nawet do 2,5 grama na dobę na każdy kilogram masy ciała (ogólnie przyjęta norma to 0,7 g /kg). Osobiście uważam, że to trochę przesada. Nadmiar białek obciąża nerki i powoduje utratę wapnia. Wg tego, co mi wiadomo,warto zwiększyć ilość spożywanego białka, ale nie tak bardzo.
Kiedy wykonujemy trening na masę, jedzmy 5-6 posiłków dziennie. W każdym z nich powinno znaleźć się białko - tak, aby w rezultacie ilość kcal z białka stanowiła 25% dobowej wartości kalorycznej.
Karolajna
56 postów
Kobieta
Giżycko
Napisano: 2015-12-21 19:41
Widzę po wielu ćwiczących znajomych, że muszą uzupełniać ilość białka odżywkami - czasami trudno "dobić" posiłkami do
jego odpowiedniej ilości dobowej.
Adrian33
5 postów
Mężczyzna
Napisano: 2018-01-08 20:58
dieta powinna być przede wszystkim zdrowa, a jak już zaczyna opierać się o odżywki to jak dla mnie do najzdrowszych nie należy :(
karolina35
54 postów
Kobieta
Gołdap
Napisano: 2018-08-03 15:23
popieram Adriana, dieta powinna być zdrowa, zdrowa i jeszcze raz zdrowa, z drugiej strony nie wiem czy tak intensywne ćwiczenia dla kobiety są zdrowe, ja bym się nie zdecydowała na ćwiczenia na masę i dietę białkową ;) ale to pewnie dlatego że nie lubię wyrzeczeń :)