Ćwiczenia na boczki i talię

Fitness
Ocena artykułu: 4.1/5 (16 głosów)
Dieta jest podstawą do pozbycia się tłuszczu, ale oprócz niej, należy zastosować odpowiednie ćwiczenia.
Ćwiczenia na boczki i talię

Jeśli chcesz pozbyć się wylewającego się tłuszczu i fałdek, zapraszamy do dalszej lektury. Oto kilkanaście popularnych ćwiczeń na boczki.

Skłony – możesz je wykonywać zarówno stojąc, jak i z siadu z wyprostowanymi lub zgiętymi nogami. Wpływają na wzmocnienie mięśni grzbietu, pośladków, a także brzucha. Wykonuje się je zarówno w bok, jak i do przodu, dzięki czemu aktywujemy różne partie mięśni.

Przyciąganie nóg do tułowia – jest wiele odmian tego ćwiczenia, które różnią się wpływem na napięcie mięśni. Dobrym przykładem tego ćwiczenia jest 6 Weidera, która wpływa pozytywnie na mięśnie proste.

Ćwiczenia z piłką lekarską wpływają na lepszą pracę głęboko położonych warstw mięśni. Jeśli wydaje ci się, że ten rodzaj ćwiczeń jest dobry dla młodzieży w wieku szkolnym, zwróć uwagę na to, że stosuje go wielu kulturystów ze świetnie ukształtowanymi .

Trening siłowy połączony z treningiem cardio – na zmniejszenie boczków pomagają także wszystkie ćwiczenia wpływające ogólnie na stan organizmu.

Ćwiczenia na boczki są bardzo często wykonywane przez panie po porodzie, i w takiej sytuacji, przed ich rozpoczęciem, najlepiej jest się skontaktować ze swoim lekarzem prowadzącym.


Napisz komentarz

Jeżeli nie chcesz przepisywać kodu z obrazka zaloguj się lub zarejestruj.

Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.